"THE CURSE OF THE GIANT SNAIL"

"BEYOND THE WALL"

Virtualna knjižnica

Novosti
Financijska pismenost kroz igru
Autor: Nelija Lučić-Lavčević, 17. 6. 2022.

Igra Desitudo učenika Osnovne škole Petra Hektorovića s otoka Hvara pobijedila je na natječaju “Financijska pismenost kroz igru”, koji je provela Hrvatska agencija za nadzor financijskih usluga (Hanfa).

Škola je pobjedničkom igrom osvojila nagradu – pametnu ploču. Na natječaju su sudjelovale osnovne škole s područja Republike Hrvatske, a na njega je pristiglo 18 prijava. U okviru natječaja učenici viših razreda osnovnih škola i njihovi mentori trebali su osmisliti društvenu igru s ciljem podizanja razine financijske pismenosti učenika. Povjerenstvo za ocjenu radova istaknulo je kako su učenici uložili velik trud, kreativnost, ali i znanje te su iznimno zadovoljni što se o financijskoj pismenosti razmišlja od rane dobi. Igra učenika pobjedničke škole istaknula se kreativnošću, dobrim primjerima te ishodima učenja. Igra prvenstveno pomaže učenicima da prepoznaju razlike između želja i potreba te da odgovorno upravljaju novcem.

Pobjedničkoj školi uručeno je i priznanje na današnjoj svečanoj dodjeli u Hanfi, a tom prilikom učenicima je čestitao voditelj Direkcije za praćenje zaštite potrošača i edukaciju, koji je istaknuo: „Financijska pismenost i edukacija jedan su od najsnažnijih alata zaštite potrošača, zbog čega je važno da se učimo financijskoj pismenosti od najranije dobi. Vjerujemo da se najbolje uči kroz primjere i igru, stoga ćemo se potruditi kontinuirano održavati ovakve i slične natječaje.“

Mentorica Andrea Vlahek istaknula je kako im je natječaj bio odlična prilika da potaknu interes učenika za temu financijske pismenosti. „Bilo nam je vrlo zanimljivo kreirati igru, učenice su uložile veliki trud te su pokazale zanimanje za temu financijske pismenosti. Vjerujem da ćemo i u školi pokrenuti izborni predmet financijska pismenost. Smatram da su ovakve inicijative s kojima se poziva škole, odnosno učenike i mentore na aktivnu uključenost u financijske teme izvrsna prilika da se pitanja financija približe djeci već od najranije dobi.“

Bravo cure, svi smo ponosni na Vas!!

Dokumenti

Vijesti